План виховної роботи 2 - Б класу
Вересень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 01 – 08 | 2 тиждень: 11 – 15 | 3 тиждень: 18 – 22 | 4 тиждень: 25 – 29 |
1 | Класні збори або виховна година | Перший урок: «Ми – діти Європи» | Виховна година: «Умій учитись, щоб уміти трудитись» | Вих.год. «Дорога до школи» | Вих.год. «Щоб не марно в світі жити,треба, діточки, дружити» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Складання «Листа солдату» | Конкурс малюнка на асфальті «Ми проти війни» | Класна година «День партизанської слави» | «Ми-українці» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Створення фотогалереї з сімейних фотографій «Сімейний відпочинок» | Відвідування родин удома. | Диспут: «Навіщо правила для учнів?» | Батьківські збори «Фізичний розвиток у школі та вдома» |
4 | Ціннісне ставлення до природи | «Стежками рідного краю» екскурсія рідним селом | На квіти осені чарівні подивись… | «Квітка – семицвітка» – виставка кімнатних рослин | Акція: «Зробимо свій клас зеленим» |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Бесіда: «Мистецтво навколо нас» | Поїздка до театру м. Дніпро | Конкурс «Осінній букет» | Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені» |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Старовинні знаряддя праці українців | Догляд за кімнатними рослинами | Боротьба з «Королем Сміття» | «Працею славиться людина» – розповідь про професії батьків |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Співпраця з логопедом
Профілактика дитячого травматизму «Організація дорожнього руху»
Превентивна п’ятихвилинка «Сам удома»
Превентивна п’ятихвилинка «Безпечний інтернет»
| «Я обираю здоровий спосіб життя» «Здоров’я і хвороби. Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка)»
Превентивна п’ятихвилинка «Шкідливі звички (алкоголь, наркотична залежність)»
| Профілактика дитячого травматизму «вогонь – друг; вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки»
Превентивна п’ятихвилинка «Як залишити шахраїв «без роботи?»»
| Бесіда: «Щоб бути здоровим і все встигати робити»
Бесіда з правового виховання «Мої права та обов’язки»
Превентивна п’ятихвилинка Незнайомі люди. Закон чотирьох не.
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних данних | Організувати учнів до гурткової роботи; звернути увагу на (…) | Співпраця з практичним психологом школи Серик Г.В. (…) | Бесіда з учнями, що запізнюються (…) |
9 | Робота з батьками | Уточнення даних (соціальний паспорт) | Засідання батьківського комітету | Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 2 класі» | Індивідуальні бесіди |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Жовтень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 02 – 06 | 2 тиждень: 09 – 13 | 3 тиждень: 16 – 20 | 4 тиждень: 23 – 27 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо» | Вих.год. «Гігієна школяра. Постава» | Вих.год. «Звідки хліб прийшов | Вих.год.«Ледащо не годиться нінащо» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | «Співай, моя мово!» | Конкурс малюнків «Моя країна – Україна» | Урок мужності
«Їх імена незабутні»
| Бесіда «Український рушник» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей | Сторіночка ввічливості | Сюжетно – рольова гра «Вихідний день у моїй сім’ї » | Інсценізація “Якщо твій друг помилився…”, “Якщо ти погано вчинив” | Виставка – конкурс «Сімейні реліквії» |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Екологічна бесіда «Що робити, щоб наша земля була здоровою» | Години милування природою “Осіння щедрість” | Зоряна година «Людина і природа» | Екскурсія у природу. |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Гра – заняття «гарне і потворне у поведінці людей» | Конкурс на найкращий фантастичний малюнок | КТС «Свято Осені» | Мистецтво графіки |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Професії: «Людина-природа» | «Чисте довкілля» трудові десанти | Операція «Живи, книго!» | Акція «Хай школа сяє чистотою» |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни
Профілактика дитячого травматизму «Небезпечні предмети та дії в разі їх виявлення»
Превентивна п’ятихвилинка «Що таке правила і чому їх треба дотримуються»
| «Я обираю здоровий спосіб життя» «Твій режим дня»
Превентивна п’ятихвилинка «Безпечний Інтернет»
| Профілактика дитячого травматизму «Поширеня отруєнь грибами, рослинами та їх насінням»
Превентивна п’ятихвилинка «Чи вміємо ми культурно поводитись?»
| Бесіда з правового виховання «Україна – моя рідна Батьківщина»
Превентивна п’ятихвилинка «Злочин і покарання»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Оцінка організаторських здібностей (…) | Бесіда з недисциплінованими учнями (…) | Відвідування родин удома (…) | Безпека на канікулах. Інструктаж |
9 | Робота з батьками | Бесіда з батьками про виконання дом.зд. (…) | Індивідуальна робота з батьками окремих учнів (…) | Пам’ятка для батьків | Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині» |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Листопад
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 06 – 10 | 2 тиждень: 13 – 17 | 3 тиждень: 20 24 | 4 тиждень: 27 – 01.12 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Моя сім’я в історії рідного села» | Вих.год. «Культурна людина » | Вих.год. «Сім смертних гріхів» | Вих.год. «Умій учитись, щоб уміти трудитись» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Вікторина «Мово рідна, калинова!» ( до Дня писемності і мови 9 листопада ). | Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО) | Конкурс на кращий малюнок «Українські народні символи» | Вікторина “Що я знаю про своє село?” |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”. | Рольова гра «В гості до товариша» | Батьківські збори
«Агресивні діти: причини та наслідки»
| Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх батьками. |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» | Цікаві факти з життя тварин | Бесіда – розповідь «Моя допомога крилатим друзям» | Проект “Тварини моєї місцевості” |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Тиждень ввічливості «Якщо Ви ввічливі» | Постановка української народної казки | П’ять хвилин з мистецтвом” – малюємо музику | Мистецтво пластики |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» | Загадки про професії типу «Людина-людина» | Трудовий десант «Чистий клас» | Акція “Збережемо книги”
(виготовлення закладок)
|
7 | Ціннісне ставлення до себе | Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Поняття про джерела струму »
Превентивна п’ятихвилинка «Вчимося бути толерантними»
| Бесіда «Я обираю здоровий спосіб життя» «Руки – основний носій збудників хвороб»
Превентивна п’ятихвилинка «Режим школяра»
| Безпека вдома
Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Як переходити дорогу?” – практичне заняття»
Превентивна п’ятихвилинка «Культура спілкування між людьми»
| Бесіда з правового виховання «Вітчизна. З чого вона починається»
Превентивна п’ятихвилинка «Я відповідаю за все (виховання відповідальності за свої вчинки)»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда: «Скромність прикрашає» (…) | Бесіди про користь і шкідливість телебачення (…) | Рейд: «Твій зовнішній вигляд» (…) | Спостереження за поведінкою на перерві (…) |
9 | Робота з батьками | «До уваги батьків» | Мистецтво жити з дітьми | Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (…) | Бесіда: «Який тато потрібен дитині?» |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Грудень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 04 – 08 | 2 тиждень: 11 – 15 | 3 тиждень: 18 – 22 | 4 тиждень: 25 – 29 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Україна на карті світу» | Вих.год. «В очі лисицею, а поза очі – вовчицею» | Вих.год. «Виготовлення сувенірів для бійців Української армії» | Кл. збори: «Мої досягнення» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | День Збройних сил України | «Рідне село» – заочна подорож | Легенда про Україну | Конкурси малюнків та оберегів |
3 | Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей | Бесіда «Сім’я, родина» | Поговоримо про чесність і щедрість | Видатні люди нашого села (зустріч з цікавими людьми) | Акція “Подаруй свято іншим” |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Екологічна вікторина | Екскурсія в зимовий парк | Акція: «Нагодуй птахів» | «В гостях у Сніговому царстві» – зимові ігри та забави на свіжому повітрі |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | «Мистецька галерея зими» | Розучування пісень, танців до Нового року | Сюжетно – рольова гра «Свято Миколая у моїй родині» | Виготовлення новорічних прикрас і подарунків |
6 | Ціннісне ставлення до праці | «Ось школа, ось мій дім, нехай все чисто буде в нім» | Операція: «Чистий клас» | «Майстерня Діда Мороза» | Усний журнал «Хліб у полі, пекарні, крамниці, на столі» |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Превентивна п’ятихвилинка «Телебачення: ворог чи друг?»
Бесіда з профілактики дитячого травматизму « Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому взимку»
| Превентивна п’ятихвилинка «Вороги – невидимки нашого організму»
Бесіда «Я обираю здоровий спосіб життя» «Їжа – джерело енергії, росту і здоров’я »
| Небезпека від вогню
Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Пожежонебезпечні речовини та матеріали»
Превентивна п’ятихвилинка «Дитина, автомобіль, дорога»
| Бесіда з правового виховання «Основний Закон нашої держави»
Превентивна п’ятихвилинка «Собака нападає – не лякає»
|
8. | Індивідуальна робота з учнями | Робота з невстигаючими учнями (…) | Бесіда про виконання доручень (…) | Аналіз ведення учнями щоденників ( …) | Бесіда про виконання дом.зд. (…) |
9 | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету | Тиждень відкритих дверей | Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року» | Батьківські збори: «Що посієш, те й пожнеш» |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Січень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 15-19 | 2 тиждень: 22 – 26 | 3 тиждень: 29 – 02.02 |
1 | Класні збори або виховна година | Класні збори: «Я і моя родина – казковий дивосвіт» | Вих.год. «Любове моя, Україно» | Вих.год. «На відпочинку» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда: «Символи України» | День Соборності України | Літературний ранок «України дух глибинний» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Акція «Обійми мене» до Міжнародного дня обіймів | Година веселих витівок та розваг «Не май 100 гривень, а май 100 друзів» | Батьківські збори «Роль сімейних традицій у сімейному вихованні дітей» |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Екскурсія в зимовий парк | Акція «Нагодуй пташок» | Конкурс «Сніговик» |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Відвідування театру м. Дніпро | Поетичні картини про пори року | «У світі казок і пригод» (огляд прочитаних книжок) |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Догляд за кімнатними квітами | Ділова гра «Твоє доручення» | Операція: «Книжкова лікарня» |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Охайність та особиста гігієна школяра
Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Правила пожежної безпеки у вашому домі»
Превентивна п’ятихвилинка «Тренінг «Навчися керувати своїми емоціями»»
| Бесіда: «На льоду. Безпека взимку»
Я обираю здоровий спосіб життя «В гарній поставі – краса і здоров’я людини »
Превентивна п’ятихвилинка «Увага! Вибухонебезпечні предмети»
| Метод соціометрії «Кого б я запросив на свій день народження»
Бесіда з правового виховання «Правила, обов’язкові для всіх»
Превентивна п’ятихвилинка «Що треба знати про туберкульоз»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Аналіз зайнятості дітей у гуртках (…) | Бесіда про шкільне приладдя (…) | Бесіда з окремими учнями про правила поведінки (…) |
9 | Робота з батьками | Засідання батьківського комітету. Складання плану роботи на ІІ семестр | Батьківські збори: «Моя щаслива дитина» | Індивідуальні бесіди про правила поведінки (…) |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Лютий
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 05 – 09 | 2 тиждень: 12 – 16 | 3 тиждень: 19 – 23 | 4 тиждень: 26.02 – 02.03 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Що таке егоїзм?» | Вих.год. «День святого Валентина» | Вих.год. «Знай свої права, дитино» | Вих.год «Слово-не горобець. Вилетить-не спіймаєш» свято рідної мови |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Вікторина «Що я знаю про своє село» | Конкурс малюнка «Моя Україна – найкраща» | Бесіда: «Моя рідна мова» | Усний журнал «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Моделювання ситуацій:
«Правила поведінки в громадських місцях»
| Бесіда «Чесним треба бути всюди» | «Обов’язки батьків і дітей» – диспут | Батьківські збори «Покарання та заохочення в родині» |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» | Морально – етична вправа «Боляче буває всім» (ставлення до тварин) | Озеленення класу | Акція: «Допоможи птахам» |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Розучування віршів, пісень до свята «Стрітення» | Прикрашаймо свій клас «День св. Валентина» | Народне мистецтво розпису | Конкурс малюнків «Йде весна» |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» | Виготовлення валентинок | Трудовий десант: «Чистий клас» | Ремонт підручників |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Інформаційна хвилинка: «Як вберегтися від грипу»
Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Пасажир у автомобілі»
Превентивна п’ятихвилинка «Режим та здоров’я»
| Бесіда «Безпека на дорозі»
Бесіда «Я обираю здоровий спосіб життя «Вітаміни: їх користь для людського організму»
Превентивна п’ятихвилинка «Увага! Небезпечна ситуація»
| Анкетування «Який я» (самооцінка)
Бесіда з профілактики дитячого травматизму «Запобігання виникненню пожеж від електричного струму»
Превентивна п’ятихвилинка «Обережно з вогнем!»
| Рухливі ігри
Бесіда з правового виховання «Я, тато, мама»
Превентивна п’ятихвилинка «Як боротися з лінощами»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з учнями, що запізнюються (…) | Особиста гігієна (…) | Бесіда: «Оціни себе сам» (…) | Спостереження за поведінкою на перерві (…) |
9 | Робота з батьками | Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (…) | Бесіда: «Які звернення дитина краще чує» | Індивідуальні бесіди (…) | Бесіда: «Вплив мультфільмів на дитину» |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Березень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 05 – 09 | 2 тиждень: 12 – 16 | 3 тиждень: 19 – 23 | 4 тиждень: 26 – 30 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Т.Шевченко-геніальна постать України» | Вих.. год. «Егоїзм та душевна щирість» | Вих.год. «Учись себе перемагати» | Вих.год. «І я-не я, і хата не моя» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Бесіда «Символи моєї держави» | Символи України в творчості Шевченка | Народні промисли України | Екскурсія до історичного музею м.Дніпро |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей | Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця» | «Допоможи Незнайкові» етична грамота | Родинне свято «Найкращий Дідусь» | Бесіда: «Сім’я, родина, рід» |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Проект «Тварини твоєї місцевості» | Бережіть первоцвіти | «А вже весна, а вже красна» – година милування | Бесіда «Екологічні проблеми людства» |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Декламація віршів Шевченка | Година милування природою | Свято «Зустрічі птахів» | Конкурс малюнків: «Моя мама-найкраща» |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Виготовлення святкових листівок | Рейд – перевірка «А хто, хто в портфелику живе?» | Година мрій «Коли я виросту» | Операція: «Чисте подвір’я» |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Година рухливих ігор. Ігротека.
Профілактика дитячого травматизму «Поведінка в разі ДТП»
Превентивна п’ятихвилинка «Твоя поведінка»
| Подорож до країни Здоров’я
Я обираю здоровий спосіб життя «Здорові зуби – запорука здоров’я »
Превентивна п’ятихвилинка «Відношення до навчання»
| Бесіда: «Безпека на відпочинку»
Профілактика дитячого травматизму «Ознаки отруєння»
Превентивна п’ятихвилинка «СНІД! Не залишимось байдужими»
| «Загадаєм – відгадаєм» День загадок
Бесіда з правового виховання «Право на навчання – головне для учня!»
Превентивна п’ятихвилинка «Людина і натовп»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда з учнями про правила поведінки в їдальні (…) | Рейд – перевірка домашніх завдань | Бесіда з учнями про виконання дом.зд.(…) | Безпека на канікулах. Інструктаж |
9 | Робота з батьками | Відвідування родин удома (…) | Індивідуальні бесіди | Бесіда з батьками про виконання дом.зд. (…) | Пам’ятка строгим батькам |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Квітень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1 тиждень: 10 – 13 | 2 тиждень: 16 – 20 | 3 тиждень: 23 – 27 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Здоровому-завжди здорово!» | Вих.год. «Про культуру поведінки за столом» | Вих.год. «Чисте довкілля» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Зустріч з учасником АТО | Бесіда «Моя земля – земля моїх батьків» | Екскурсія «Презентація моєї вулиці» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей | Година роздумів «Гість у домі – радість у нім » | Бесіда: «Стосунки між людьми» | це – мені, а це – тобі – як перебороти жадібність |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Акція «Збережемо красу природи.» | Трудова операція «Посаджу дерево» | Проект “Тварини моєї місцевості” |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Година милування природою: «Чим пахне весна» | Театральне мистецтво | Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Світ професій: «Людина-художні образи» | Операція «Слухняний віник» | Народні витинанки |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Веселі старти до Всесвітнього дня здоров’я.
Профілактика дитячого травматизму «Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі»
Превентивна п’ятихвилинка «Обережно змії!»
| «Позитивні та негативні емоції» – круглий стіл
Я обираю здоровий спосіб життя «Ліки – друзі, ліки – вороги »
Превентивна п’ятихвилинка Мої обов’язки в родині«»
| Урок здоров’я «Я і мій настрій»
Бесіда з правового виховання «Поважаймо один одного»
Превентивна п’ятихвилинка «Правила велосипедиста»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда: «Твій зовнішній вигляд» (…) | Бесіда: «Повага до батьків» (…) | Бесіда з учнями про їх обов’язки (…) |
9 | Робота з батьками | Бесіда: «Про батьківський авторитет» | Рекомендації: «Взаємодія з дитиною» | Бесіда: «Виховання в праці» |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
Травень
№ п/п | Основні орієнтири виховання | 1тиждень: 30 – 04 | 2 тиждень: 7 – 11 | 3 тиждень: 14 – 18 | 4 тиждень: 21 – 25 |
1 | Класні збори або виховна година | Вих.год. «Народ пам’ятає, народ славить» | Вих.год. «Людина починається з добра» | Вих.год. «Умій сказати, умій і змовчати» | Класні збори: «Наші успіхи та невдачі» |
2 | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Лінійка слави «Ніхто не забутий – ніщо не забуто!» | Бесіда «Традиції моєї родини» | Український віночок | Дискусія «Де найкраще місце на землі» |
3 | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Як вести себе у гостях | Бесіда: «Рід, родина, рідня» | Бесіда з учнями “Ввічлива людина” | Батьківські збори «Ми закінчуємо 2 – й клас». |
4 | Ціннісне ставлення до природи | Екскурсія «В усі пори року прекрасна земля» | Бесіда: «Віч-на –віч з природою» | Український квітник | Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
5 | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Історія української пісні | Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» | Театралізована вистава | Готуємось до свята останнього дзвоника. |
6 | Ціннісне ставлення до праці | Організувати вручення саморобних подарунків мамам | Бесіда «Цінуймо працю інших» | Догляд за кімнатними квітами | «Книжкова лікарня» |
7 | Ціннісне ставлення до себе | Бесіда: «Сонце корисне і шкідливе»
Профілактика дитячого травматизму «запобігання отруєнь хімічними речовинами»
Превентивна п’ятихвилинка «Правила безпечної поведінки на воді»
| Бесіда: «Корисні та шкідливі звички»
Я обираю здоровий спосіб життя «Культура харчування. Корисні салати»
Превентивна п’ятихвилинка «Якщо застряг у ліфті»
| Наші речі про нас говорять.
Профілактика дитячого травматизму «дія води на організм. Як правильно купатись»
Превентивна п’ятихвилинка «Обережно незнайомці»
| Інструктаж з техніки безпеки
Бесіда з правового виховання «Ми любимо працю»
Превентивна п’ятихвилинка «ми йдемо на літні канікули»
|
8 | Індивідуальна робота з учнями | Бесіда: «Сам удома» (…) | Поради: «Як організувати свій час» (…) | Бесіда: «Чого ми досягли?» (…) | Завдання на літні канікули (…) |
9 | Робота з батьками | «Які ми батьки?» -тест | Батьківські збори: « Дітей не треба виховувати. З ними треба дружити» | Рекомендація батькам: «Здоров’я та безпека ваших дітей». | Шкільні завдання на літо |
10 | Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії | Взяти участь у святі Останнього дзвоника |
Коментарі
Дописати коментар